tel.: +420 607 126 805
po - pá
7 - 17h
Cílem TDI je především spokojenost klienta při realizaci jeho stavebního díla, jehož důvěru nechceme zklamat.
Ke každému zákazníkovi
přistupujeme individuálně, takovým způsobem, abychom mu pomohli dosáhnout jeho
cílů v oblasti výstavby, rekonstrukce, přístaveb, zateplení a pod.
V rámci výkonu technického dozoru investora jsou zejména
níže uvedené činnosti:
-Seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje realizace stavby, obzvlášť s projektovou dokumentaci, s obsahem smluv a s obsahem stavebních povolení.
-Účast na odevzdání staveniště (pracoviště) dodavatelům a zabezpečení potvrzení o tom zápisem do stavebního (montážního) deníku.
-Protokolární odevzdání základního směrového a výškového
vytýčení stavby dodavatelům.
-Účast na kontrolním zaměření terénu dodavatelem před
započetím prací.
-Dodržování podmínek stavebního povolení a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby.
-Péče o systematické doplňování dokumentace, podle níž se stavba realizuje a o evidenci dokumentace dokončených částí stavby.
-Kontrola čerpání rozpočtu.
-Odsouhlasení doplňků a nutných změn dokumentace, které nezvyšují rozpočtové náklady stavebního objektu nebo provozního souboru, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby. Ostatní doplňky a změny předkládat s vlastním vyjádřením investorovi.
-O všech závažných okolnostech bez odkladu informovat
investora.
-Kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů, splátkových listů a faktur, jejích soulad s dohodou o odbytovém rozpočtu a jejich předkládání k likvidaci investorovi.
-Prověření těch částí dodávek, které budou v dalším
postupu skryty nebo se stanou nepřístupné.
-V souladu se smlouvou odevzdávat připravené práce dalším dodavatelům na jejích navazující činnosti a účastnit se tohoto odevzdání a přebírání.
-Spolupráce s pracovníky generálního projektanta, provádějících autorský dozor, zejména pokud jde o soulad realizovaných dodávek a prací s projektovou dokumentaci.
-Provádění nebo navrhování ve spolupráci s generálním projektantem a s dodavateli opatření na odstranění závad zjištěných v dokumentaci.
-Sledování , zda dodavatel vykonává předepsané zkoušky materiálů, konstrukcí a prací, kontrolovat jejich výsledky a vyžadování dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (atesty, protokoly apod.).
-Sledování řádného vedení stavebního a montážního deníku.
-Uplatnění námětů, směřujících ke zhospodárnění výstavby nebo budoucího provozu (užívání) dokončené stavby, nebo podporování jejích uplatnění.
-Hlášení archeologických nálezů.
-Provádění opatření k odvrácení nebo omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi s pracovníky dodavatelů.
-Kontrola postupů prací podle časového plánu stavby-harmonogramu a smluv a upozornění dodavatelů na nedodržení termínů, včetně přípravy podkladů pro uplatňování majetkových sankcí.
-Kontrola řádného převzetí a uskladnění dodávek na
staveništi.
-V průběhu výstavby připravovat podklady pro závěrečné
hodnocení stavby.
-Příprava podkladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo její ucelené části a účast na jednání o odevzdání a převzetí.
-Účast na kolaudačním řízení.
-Kontrola odstranění vad a nedodělků zjištěných při
převzetí v dohodnutých termínech.
-Kontrola vyklizení staveniště dodavateli.